Lietuvos koučingo specialistų bendruomenė

Renginiai

Forumo naujienos

Daugiau temų »

Naujienos, anonsai

Koučingo specialisto klaidos

Narių vertinimas:  / 4
Sudomino5 balai 

Nesugebėjimas patenkinti savo poreikių už koučingo sesijos ribų. Jei mes nesugebame patenkinti savo poreikių už koučingo sesijos ribų, mes galime pradėti tuos poreikius tenkinti klientų sąskaita.

Nesugebėjimas atsisakyti spręsti pačiam problemas. Tai atsitinka tuomet, kai mes kliento problemą pradedame suvokti kaip savo.

Nesugebėjimas priimti kliento realybės. Net jei jūs visiškai teisus ir žinote, kaip kažką reikia padaryti, klientas toli gražu ne visada gali tai padaryti. Jau vien todėl, kad jis yra kitas žmogus.

Nesugebėjimas suvokti, ką klientas pasako ir ko nepasako. Tai kitas būdas pamatyti tą pačią situaciją. Tai, kas kartais vadinama akla dėme. Tai, ko žmogus nesuvokia ir tai trukdo efektyviausiai veikti pasirinktoje situacijoje.

Koučingo specialistas per daug kalba. Koučingo specialistas turi užimti ne daugiau dvidešimties procentų pokalbio eterio.

Mėginimas padaryti labai daug per vieną sesiją. Natūralių procesų forsavimas retai kada atneša klientui naudą. Vėliau dažnai tenka grįžti prie klausimų, kurie buvo „prašokti“.

Nesugebėjimas suprasti frustracijos (įtampos) vaidmenį. Didžiausias efektas pasiekiamas, kai išlaikoma harmoninga pusiausvyra tarp palaikymo ir frustracijos.

Per didelis prisirišimas prie kliento rezultatų. Klientas atsako už rezultatą, koučingo specialistas - už procesą.

Polinkis duoti patarimus. Noras pasidalinti savo patirtimi. Tai padėjo man. Bet nebūtinai pravers ir kitam.

Orientacija į trumpalaikius bet ne į strateginius tikslus. Tai sisteminio koučingo reikalavimas. Svarbu, kaip šiandieniniai efektai atsilieps kitoms reikšmingoms sritims.

 

Prisijungti su Facebook